Pisaliśmy już o siatkach na rzep oraz siatkach na podłogę bagażnika. Dziś przyjrzymy się bliżej innemu rozwiązaniu. Jest to siatka rozwieszana na dwóch zaczepach, tworząca swoistą dużą, wiszącą kieszeń. Taka torba to doskonały sposób na stworzenie zupełnie nowej, zorganizowanej przestrzeni bagażowej.
Wymieńmy korzyści z zastosowania torby do bagażnika:
- Pusta torba nie zajmuje miejsca, jednak jest zawsze dostępna do użycia, nawet gdy na podłodze bagażnika stoją inne przedmioty.
- Częstokroć można ją zamontować w kilku pozycjach w bagażniku, a więc tuż przy progu lub głębiej, nawet aż na oparciu ostatniego rzędu foteli.
- Siatka w postaci torby do bagażnika utrzymuje zapakowane przedmioty w pozycji pionowej – nic nie sprawdzi się lepiej, jeśli przewozimy np. luźno zapakowane warzywa.
Gdy zdecydujemy się już na takie podejście do uporządkowania bagażnika, warto wiedzieć jakie opcje mamy do wyboru.
Gęstość siatki
Klasycznym wyborem będzie siatka z grubego sznurka, o gęstości 4,5 cm. Umożliwia to zachowanie przejrzystości i trwałości na długie lata. Znakomicie sprawdzi się do przewożenia foliówek z zakupami.
Coraz popularniejszą alternatywą jest wariant wykonany z zastosowaniem drobnej siateczki w technologii Nano-NetX. Taka siatka jest tylko lekko prześwitująca i lekka. Bardzo drobne oczka nie pozwolą uciec z siatki nawet najmniejszym drobiazgom. Taką siatkę proponujemy szczególnie wtedy, gdy planowane jest przewożenie w niej drobnych przedmiotów zupełnie luzem.

Rozmiary siatek
Torby Nano można wybrać w szerokości 80, 90, 100, 100 cm. Torby klasyczne, z grubą siatką, występują w szerokości 72, 81, 90, 100, 108, 121 cm.
Produkt w wersji Nano, w większości rozmiarów, jest wyposażony dodatkowo w pionową przegrodę zamykaną na rzep. Umożliwia to dostosowanie rozmiarów do kształtu ładunku.
Mocowanie torby w bagażniku
Większość samochodów osobowych jest wyposażona w elementy umożliwiające bezproblemowe zamocowanie. Sama torba, w górnych narożnikach, zakończona jest pętlami z cienkiej gumy. Te pętle są regulowane, jeden z ich końców jest przewleczony tunelem przez boczną krawędź, aż do samego dołu. I to własnie na dole gumę naciągamy i przywiązujemy do mocowania przy podłodze, względnie zawiązujemy na supeł, jeśli mocowania nie znajdziemy.
Dodatkowo, dostępna jest również torba mocowana między przednie siedzenia. Taka siatka jest węższa, a pętle mocujące zaczepiamy o zagłówki foteli.
Komentarze są wyłączone.